Wednesday, December 25, 2013

tiba-tiba....tangan ni gatal pulak

hai guys, how are you??
sihat x???

ok, sekarang dah 12.15a.m, tiba-tiba dah niat nak tulis kat blog ni. Bukan apa, tiba-tiba geram pulak rasa hati. so nak la luahkan perasaan kejap.

ok, sekarang saya a bit sedih sikit. nak tahu kenapa?? sebab drama favorite nak habis. drama apa?? Drama Playboy Itu Suami Aku. hahaha esok dah last. sedih kot. masa episod 11 kan dah tulis sikit komen so overall nak jugak sambung kisah lama.

well sekarang ni dah start aktif Twitter (kalau nak follow, silakan.. no hal :)). So nak dijadikan cerita, sepanjang TL #playboyitusuamiaku (boleh check yea) rata-rata ada yang suka ada gak yang mengutuk. Geramnya hati ini. ada yang kata hero dia macam kayu la, apa la. cuba bayangkan kalau kita kena kutuk..Yealah pelakon-pelakon tu pun manusia jugak. Ada gak baca kat paper komen pasal hero and heroin dia kena bersedia la apa la. tapi kan takkan la mereka semua tak berusaha untuk mutu lakonan yang paling terbaik. lagipun pengarah dia dah biasa mengarah kot.

so please la, pantang saya orang mengutuk kot. mcm la kita ni perfect sangat. kalau tak suka tengok, diam2 jela. ganggu emosi orang yang tengah tengok drama tu. kalau ikut hati, rasa nak sound je mereka-mereka semua. tapi yeala, tak kenal pun mereka semua tu, so kena la tahan jari ni dari menghentam mereka mereka tu. 

pada yang mengutuk or komen yang negatif, sebenarnya anda dah menolong pelakon-pelakon tu kot. nanti bila diaorang dah berlakon elok2 @ jadi kegilaan orang yang mengutuk and mengomen ni, rasa nak sound je @ pulang paku buah keras (tanduk dah tumbuh dah...hahaha)

by the way, sedap nyanyian Raja Adrian Benjamin (Fattah Amin) untuk Afina Aulia (Nur Risteena) masa diaorang dua dah baik (so sweet). tengok diaorang gaduh pun best jugak...sweet3
Rasa macam nak je seorang suami macam Adrian walaupun dia dulu playboy. Yeala, every person in this world make a mistake. So if jodoh saya dengan playboy yang berubah jadi pencinta setia (ayat dalam drama tu) saya terima sebab saya tahu dia dah betul2 sayangkan saya. 

ok, so lagu yang nak direquest dari saya untuk bakal suami saya yang tak tahu kat mana, hanya ALLAH je yang tahu ialah (chewah...hahahaha):
1. Rindukanlah
2. Darjat
3. Love
4. Kehilangan and last
5 Tetap Menantimu

wahahaha...kesian pulak kat dia. Tapi sedap ke tak sedap ke sumbang ke at least 1 lagu pun jadilah (pengaruh betol drama ni...sorry3). Berangan je kerja aku ni (tapi tak salah kan?..hehehe)

so tangan ni pun dah penat jap, so next time sambung yea. Mungkin esok kot..wahahaha...yeala ending dia esok je pun.
so akhir kata, pada peminat drama Playboy Itu Suami Aku, jangan terlepas esok yea. Sediakan tisu yea tak pun teddy bear @ bantal busuk ke..hahaha mana la tahu kot2 ada scene terover gelak @ jerit @ nangis. pada yang tak suka tengok. Diharap dapat diam yea esok. Berilah peluang pada kami2 ni nak TL dengan aman...hahahaha
Jangan Lupa Solat Maghrib bila masuk waktu yea

Salam........;-)
p/s: nak novel dia...huaaaaa :'(   

No comments:

Post a Comment